U některých náhradních dílů je uvedeno, že se jedná o vratný díl, zpravidla u poloos, startérů, alternátorů, některých dílů servořízení či brzdových třmenů apod., které jsou v továrně repasovány s plnou zárukou, ale oproti záloze bývá nutné vrátit díl starý. Výše zálohy se liší u různých dodavatelů i výrobků. Záloha Vám bude připočtena k objednávce a o změně budete informováni emailem. Její výši u konkrétního výrobku Vám také rádi sdělíme emailem či telefonicky. 

Podmínky pro vrácení starého dílu: 

  • musí být kompletní, včetně krytek, zátek, visaček (použijte z nového dílu)

musí být vrácen v originální krabici (použijte z nového dílu)

  •  nesmí být mechanicky ani jinak poškozen (například přehříváním, zlomený, prasklý)
  •  nesmí být příliš zkorodovaný
  •  musí mít všechny podstatné součásti (např alternátor nesmí být rozebraný)
  •  nesmí být znečištěn tak, že nelze posoudit jeho technický stav
  •  musí být identifikovatelný (etikety, štítky)

Bez splnění těchto povinností nebude vratný díl ani poskytnut k posouzení. Po schválení vráceného dílu vytvoříme dobropis, který Vám zašleme elektronickou poštou a peníze pošleme na Váš účet. Adresa pro vrácení dílu je uvedena v kontaktech na webu nebo faktuře. 

Vrácení zálohy proběhne po posouzení vráceného dílu výrobcem. Tento termín může být i několik týdnů.  

Je nám líto, nicméně dopředu nevíme, na který díl je záloha uvalena a v jaké bude výši. Tato informace je známá vždy až s objednávkou nového dílu. Pokud zákazník objedná díl, na který se vztahují podmínky výměnného programu výrobce, je ihned informován o nutnosti složit vratnou zálohu na starý díl. Pokud se zálohou nebude souhlasit, má možnost bez jakýchkoliv sankcí odstoupit od kupní smlouvy. Objednávka tak nebude realizována